ÜYE İLİŞKİLERİ POLİTİKASI

Müşteri taleplerine karşı duyarlı, katılımcılığa önem veren, şeffaf ve hesap veren bir politika ile hizmetlerini gerçekleştiren Erzurum Ticaret Borsası, üye taleplerini, şikâyet ve memnuniyetlerini sorunsuz ve hızlı bir şekilde iletebildiği, bu bildirimlerin dikkatli ve titizlikle değerlendirildiği ve gerekli iyileştirmelerin sürekli yapıldığı ve kontrol edildiği, müşteri odaklı yaklaşımını takip etmektedir.

Bu kapsamda; 

  • Müşterilerin taleplerinin ve başvurularının en kısa sürede cevaplandırmak üyelerin talep ettikleri bilgiyi en kısa zamanda ve en hızlı şekilde ulaşabilmelerini sağlanmaktadır.
  • Müşteri başvuruları esnasında elde edilen kişisel bilgilerin kullanımı yasalarla sınırlı olup, gizlilik prensibine bağlı kalınmaktadır.
  • Müşterilerinden gelen öneri ve düşünceleri titizlikle değerlendirilmektedir.
  • Müşterileri, ilettikleri başvuruların değerlendirmesi ve çözüm aşamalarıyla ilgili en etkin şekilde bilgilendirilmektedir.
  • ETB tarafından sunulan çeşitli iletişim kanallarıyla müşterilerimiz şikâyetlerini, bilgi taleplerini, öneri ya da memnuniyetlerini kolay bir şekilde iletmekte ve kurumumuza erişim sağlayabilmektedirler. 


Tarih: 5.4.2016
Hit: 342